Fontos!!

Moon Angel szeretné kiadatni a könyvét, és azért sok emberrel meg akarom ismertetni az írásait. Így a kiadó is látni fogja, hogy az embereket érdekli amit, és ahogy ír. :)Kérlek nézz be az oldalára és ha tetszik a történet vedd fel a kedvenceid közé, ajánld másoknak is! Hatalmas segítség lenne neki!
itt az oldala:http://arnyjaro.blogspot.com/
és itt egy másik ami nekem nagyon tetszik:http://fallenangelsaga.blogspot.com/
kukkancsatok be!;)

2011. november 23., szerda

11.fejezet

Sziasztok! Tudom, hogy késtem, de most kaptam ihletet!:) Remélem tetszeni fog!
Jó olvasást!;) ( És pár kominak is nagyon örülnék)
11. fejezet

(Ashley)

Ő volt az. Minden képen. De hogy találhatott rám? Olyan messze eljöttem tőlük és a múltam elől, hosszú ideig menekültem előlük. És most itt látom magam előtt a kísértő múltat. Ő volt az. Ő volt, azaz ember, aki miatt a pokolba is utána mentem volna. Ő volt a volt fiúm. És ugyanakkor miatta jöttem el otthonról. Legalábbis én Ő rá fogtam.

- Te mit keresel itt?- kérdeztem elfúló hangon

- Ugyan ezt kérdezhetném én is. Te mit keresel itt? Nem úgy volt, hogy együtt leszünk örökre?

- Jaj Josh…

- Beszélhetnénk? Négyszemközt!

- Hát…

- Amúgy Josh vagyok- nyújtott kezet a többieknek. A többiek is bemutatkoztak- Mehetünk?

- Igen. Mindjárt jövök!- mondtam a többieknek

- Jól van, siess!

- Oké!- mentem Josh után

Kimentünk a medencéből és a ’ Zuhanyzók’ feliratú ajtón bementünk. Furcsálltam, hogy mért a lányzuhanyzóba megyünk be. Bent csak két lány volt, akik smároltak.

- Ki mennétek, hogy tudjak beszélgetni a barátnőmmel? – már kezdtem ellenkezni, de ő csendre intett

- Nem! Mi voltunk itt előbb! – mondta az egyik lány. Erre Josh oda ment hozzájuk és a szemükbe nézett.

- Azt mondtam, hogy KIFELÉ!- és ellökte a két lányt ki az ajtón

- Erre tényleg nem volt szükség én amúgy is…

- Csend! Leülsz!- mutatott a két csap közötti helyre. Így is tettem- Hova tűntél?!

- Tessék?

- Hova tűntél? Reggel miután felébredtem te eltűntél! Gondoltam csak lementél valamiért, de nem voltál ott. Mondom akkor biztos haza mentél. Becsengettem és Zoey azt mondta, hogy elmentél és ő sem tudja hova! Csak egy levelet hagytál…

- Honnan tudtad, hogy itt vagyok?

- Mint mondtam hagytál egy levelet. Abban írtad, hogy elmentél és senki se tudhatja, hogy hova. De azzal elárultad magad, hogy azt írtad „oda megyek ahova mindig is visszavágytam”!

- De azt nem tudhattad, hogy itt leszek.

- Hát… egyedül nem is. De volt egy kis segítségem. Angelica!

- Helló Ashley! Mi újság? Vagy inkább nem is érdekel! TE Ashley nem tudom, hogy hagyhattál ott egy ilyen jó pasit otthon!

- Josh! Menj innen! Ő veszélyes!- Erre nagyot nevettek

- Jaj Ash… szerinted nem tudom, hogy micsoda Ő?

- Mi? De honnan…?

- Jaj, Kicsi lány! Már hogy ne tudná! Hiszen Ő is az!

- Mi? Josh… igaz ez?

- Persze! Te nem tudhatod milyen jó ilyennek lenni!

- Na, jó. Nekem elég belőle. Josh! Intézd el!- ezzel a mondattal ki is ment az ajtón

- Josh! Ne tedd ezt velem- kértem őt

- Sajnálom Ashley.

- Mit mondtál?

- Sajnálom. Én sem akarom ezt de Angelica kényszerít rá!

- Hogyan?

- Nála van Lora.

- A húgod? De mit akar tőlem?

- Hát megölni téged, de nem tudom miért! Sajnálom Ashley!

Ez után vámpír sebességgel nekem ugrott….