Fontos!!

Moon Angel szeretné kiadatni a könyvét, és azért sok emberrel meg akarom ismertetni az írásait. Így a kiadó is látni fogja, hogy az embereket érdekli amit, és ahogy ír. :)Kérlek nézz be az oldalára és ha tetszik a történet vedd fel a kedvenceid közé, ajánld másoknak is! Hatalmas segítség lenne neki!
itt az oldala:http://arnyjaro.blogspot.com/
és itt egy másik ami nekem nagyon tetszik:http://fallenangelsaga.blogspot.com/
kukkancsatok be!;)

2010. április 27., kedd

3.fejezet

3. fejezet
Az igazság
Hátra néztem és majd nem szívrohamot kaptam…
Ugyanis aki fogta a karomat ő szerepelt az álmomban. James mellet álló 3 férfi közül.
- Hova ilyen sietősen?- kérdezte fenyegetően
- Én?- kérdeztem félve
- Nem a Gergely pápa!- kiabálta
- Hiába ordibálsz, attól nem fogjuk megtudni!- állt mellém egy másik férfi- hogy hívnak?- kérdezte tőlem
- Ha elenged engem ez a vadbarom, akkor meg mondom, de gyorsan különben elszorítja a vérkeringésem!- végre elengedett
- Na, akkor halljuk, hogy hívnak!
- Ashley Greene.- mondtam a durva fiú képébe
- Te barom!- üvöltött a védelmező a durvára- James kitekeri a nyakadat!
- Ti ismeritek őt? - kérdeztem
- Persze - jött egy másik férfi is
- Engem Lime-nak hívnak- szólalt meg és nyújtott kezet a védelmezőm-ők a társaim Nick- mutatott a durvára- ő pedig Jade- mutatott a másikra
- Sziasztok!- mondtam már bátrabban
- Örülök, hogy meg ismerhetlek végre téged. - nyújtott kezet Jade
- Én is, de honnan ismertek engem és honnan Jamest?
- Hát James mesélt rólad vele meg találkoztunk a… városban.
- Aha
- De tudod e, hogy mi mik vagy ki vagyunk?- szólalt meg Nick
- Nem, de nem igazán érdekel!
- Pedig az lenne a legjobb, ha tudnád az igazat!
- Na, jó, ha annyira akarod, akkor mondjad!
- Találd ki!
- Nincs kedvem barkóbázni!
- Csak szempontokat mondok és akkor biztos, hogy kitalálod!
- Na, jó.
- Irreális gyorsaság és erősség!
- Ezzel sokat mondtál!
- A szemünk színe változik! ezeket összeadva szerinted mik vagyunk!
- Ch!
- Nem megy?
- Ne…- épp ki akartam mondani, hogy „nem”mikor egy látomásom volt:
„James- szel, sétálunk, az erdőben mikor megáll egy fánál - ekkor jöttem rá, hogy ez az álmom- és ezt mondja, hogy:
- Valamit el kell mondanom, hogy mi vagyok. Én vámpír vagyok!- ekkor pár lépést hátrálok- Még így is akarsz velem barátkozni és lakni?
- Igen!
- Adok gondolkodási időt.”



- Na, rájöttél?- rájuk néztem és végiig jártattam a szemem mind hármukon: Jade, Nick, Lime. Oda vissza 3- szór.
- Igen!
- Na, mik vagyunk?- vigyorgott Nick, mint fakutya!
- Vámpírok!- mondtam lefagyva gyorsan végig gondoltam, ha ők vámpírok, akkor James is az. Tehát ma azért ment be a városba hogy vadásszon. vagyis én életveszélyben forogtam mikor megöleltem, vagy amikor a hátán cipelt. amikor 1 szobába voltam vele… igen az biztos, tudom, mit teszek.
- Jól vagy?- kérdezte Lime
- Persze csak most végig gondoltam, hogy eddig mit tettem!
- Tőlem neked nem kell félned nekem jó a kontrolom és Jadenek is. Ami Nicket illeti ő később csatlakozott hozzánk, de neki is jó a kontrolja.
- Aha. kérhetnék tőletek valamit?
- Persze!
- Oké, megtennétek nekem, hogy nem szoltok Jamesnek hogy én tudom, hogy vámpír és rólatok se tudom ezt. Oké?
- Oké!
- Oké!
- Miért tenném meg neked? Ki vagy te?- szólalt meg Nick. tipikus
- Csak mert te mondtad meg nekem, hogy mik vagytok. És gondolom nem örülnétek ha a Volturi megtalál titeket és meg ölne!
- Te meg honnan tudsz a Volturirol?!
- Közöd?
- Igenis van, mert én vámpír vagyok te pedig ember és nektek nem kéne róla tudni, hogy ilyen is létezik és…
- Jó kössünk 1 alkut. Én elmondom, hogy honnan tudok, Róluk te pedig betartod azt, hogy nem szólsz Jamesnek, oké?
- Oké!- kezet fogtunk ő megszorította a kezemet és ere én is, de szerintem ez felesleges volt, mert, hogy ő ugye vámpír. De nem mert fel szisszent.- Na, szóval te honnan tudsz a Volturiról?
- Hát nekem volt 1 ismerősöm, aki vámpír és tőle tudok mindent. Ennyi.
- Aha
Odamentem a hinta ágyhoz és visszaültem. Ők is jöttek utánam.
- Nektek van valami erőtök?- kérdeztem
- Mind hármunknak van.
- És kinek mi?
- Én érzem az emberek és a vámpírok érzelmeit és befolyásolni tudom azokat. - szólt először Jade
- Én képes vagyok mozgatni tárgyakat, de nem, vagyok jó benne, de nem csak tárgyakat, ha nagyon erőse koncentrálok akkor élőlényeket is de nem mindig. - mondta Nick
- Szerintem az enyém a legérdekesebb.
- Miért neked mi?- kérdeztem
- Én alak váltó vagyok, azzá változok, amivé, és akivé akarok és mást is ha akarok de az nem sok időre.
- Meg mutatjátok a képességeiteket?
- Aha- Lime felállt és hirtelen 2 lett belőlem.
- De jó! De légyszi változz vissza, mert nekem fura magamat látni más hangon beszélni
- Oké!
- Jade?
- Oké!- Felállt és rám nézett – Nem megy! Máson igen, de rajtad nem te más vagy!
- Hagy próbáljam meg én is- mondta Lime- Igazad van, nekem se megy!
- akkor majd én… Igazad van, nem megy, még csak a kezét se tudom felemelni.
- Talán valami pajzs véd engem?
- Igen lehet, hogy ez lesz a megoldás, ha vámpír lennél, akkor valami pajzsod lenne.
- szerintem ne sokáig beszélgessünk ilyenekről, mert James nem sokára haza ér!
- Igazad van megint!
- Tudom, nekem általában mindig igazam van!
- Akis hencegő!- mondta Nick
- Bagoly mondja verébnek!- vágtam vissza és ütöttem egyet a vállába
Ekkor mindenki hangos nevetésbe tört ki!

Na, hát remélem tetszett nektek és légyszi kommenteket kérek!