Fontos!!

Moon Angel szeretné kiadatni a könyvét, és azért sok emberrel meg akarom ismertetni az írásait. Így a kiadó is látni fogja, hogy az embereket érdekli amit, és ahogy ír. :)Kérlek nézz be az oldalára és ha tetszik a történet vedd fel a kedvenceid közé, ajánld másoknak is! Hatalmas segítség lenne neki!
itt az oldala:http://arnyjaro.blogspot.com/
és itt egy másik ami nekem nagyon tetszik:http://fallenangelsaga.blogspot.com/
kukkancsatok be!;)

2010. április 27., kedd

Díj

NAGYON KÖSZÖNÖM A DIJAT DÓRYNAK!
!EZT A DIJAT:2010.03.24-ÉN KAPTAM!
(1000+1 PUSZI)
Szabályok:

1.Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2.A logót kiteszem a blogomba.
3.A szabályokat kiírom a blogomban.
4.A díjat átadom másik hat bloggernek
5.Megnevezem, hogy kitől- és mikor kaptam, majd nagy, színes betűkkel kiírom a blogomban.
6.Betartom a szabályokat


Akiknek küldöm:
DÓRY(köszi)
ROSE
PUSSZY
VIVIKA95
BETTY
TINCSU
BELLA
LETTI
KRISZTI
EMMA
LINDA
(és még sorolhatnám…)
Teszt:
Név: Szabó Brigitta
Becenév: Brigi
Élet kór:13
Lakhely: Borsod-Abaúj-Zemplén megye Kistokaj(keresd a térképen)
Magasság:170 körül
Cipő méret:38-39
Névnap: Október 11
Szülinap: December 5
Testvérek : van 1 bátyám
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol, magyar
Iskola: Kistokaj ÁMK
Kedvenc: Twilight saga film/könyv, Harry Potter film,stb…
Hobbi:olvasás,gépezés,írás( mármint ha van időm) zenehallgatás,stb…
Zsebpénz: kapok (spórolok)
Álom: találkozzam a híres színészekkel ,énekesekkel
Házi állat: kutya (Sámson)
!!Még egyszer köszi puszi!!